28 Ağustos 2008 Perşembe

MİKRODALGA'DA BROWNİ...


MİKRODALGADA BROWNİ


1 Su Bardağı Süt
1.5 Su Bardağı Şeker
1 Su Bardağı Sıvı yağ
4 yemek Kaşığı Kakao
3 Yumurta
1.5 Su Bardağı Un
1 Paket Kabartma Tozu
1 Paket Vanilya

Önce yumurta ve şeker çırpılır. Yağ ve süt eklenir. Ardından kakao ve vanilya ilave edilir. Elde edilen karışımdan 2 su bardağı ayrılır. Kalan karışıma un ve kabartma tozu eklenir. Mikrodalgaya uygun bir kalıba dökülerek mikrodalgaya konur. 650 Watt’ ta 7 dakika pişirilir. Fırından çıkan kekin üzerine daha önce ayrılan karışım dökülerek servis edilir.
AFİYET OLSUN.


Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zamandır birçok arkadaşın sitesinde gördüğüm mikrodalga kekini nihayet yaptım. Gerçekten harika oldu. Fırında 45 dakikada yapmaktansa mikrodalgada 7 dakikada yapmak daha mantıklı. Bir daha ki sefere yumurta koymadan karışımı ayırmayı düşünüyorum.Böyle daha sağlıklı olacağını düşünüyorum.Eğer denemediyseniz,mutlaka bir kere denemenizi tavsiye ediyorum.
Bu arada cumartesi günü,eski(eski diyorum çünki tarif defteri kapandı) tarif defteri Ankara ekibiyle buluştuk.Yine çok güzel sohbetler ettik.Ne güzel böyle güzel dostlar tanıdım.Resimleri düzenler düzenlemez yayınlayacağım.Görüşmek üzere.SEVGİYLE KALIN-MUTLU KALIN….

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben denedim. Süüüppperr
Aynı zamanda çok kısa zaman alıyor. mikrodalgaya koyunca 10 dk zamanda birde bakmışsın kek kabarıvermiş ve öyle kapağını açtım aman kararıklığı indi derdi de yok. Harika ve pratik. Gerçek bowni tadında